fredag 29 oktober 2010

1 kvar... 25 timmar till PN!

Så var tenta 2 (av 3) avklarad. Så lurigt, tänkte ju lägga mig på tentan, jag hoppas att jag inte har svarat på för mycket & råkar få G av misstag, hahaha... det skulle ju vara typan när ett U väl är så välkommet!! Saken är den att vi fick inte veta hur många poäng varje uppgift gav, så jag chansade på... Wellwell... Jag borde gjort rätt (dvs. fel)!! Haha...

Imorgon är den viktiga tentan & som vanligt känner jag att jag inte pluggat så mycket som jag borde. Har en såndär vecka som jag inte känner mig helt motiverad... då är det lätt att andra saker kommer & stör... Som att prata lite väl länge i telefon, se på en repris av någon serie, "försova" mig med mening, osv osv. Haha, tror det sitter ett litet hjärnspöke i mitt huvud som inte vill att jag ska få VG. Suck på honom i så fall (ja, det är en han, det skulle aldrig en tjej göra!)...

PP

Inga kommentarer: