fredag 24 juli 2009

Tillskott i familjen

Ragnar & jag

Möt min nya vän & familjemedlem Ragnar. Ragnar är ett australiensiskt trädlevande pungdjur och den enda resenta (nu levande) arten i familjen Phascolarctidae samt i släktet Phascolarctos. Han har tidigare kallats pungbjörn och koalabjörn vilket är missvisande eftersom han saknar släktskap med björnar. Ragnar är växtätare och lever nästan uteslutande av eucalyptusblad. (Wikipedia, 2009). Tack igen Anna för fina Ragnar & brevet!!!!! OBOY(!) va glad jag blev!!

Jo för annars har jag inte haft så himla häftig vecka faktiskt... Blev sjukt i tisdags, så jag sov bort hela onsdagen & förlorade en hel dags arbete, surt! Men igår & idag har jag bitit ihop, febern är iaf borta, men hostan blir bara värre & värre, vilket leder till en mycket lugn helg för den här Ninisen.

Hur som helst så var slutet av förra veckan kanon. På fredagen tog jag ett par öl på lilla london med Shida & Ghandil, följt av kycklingmacka på tintin (ÄLSKA)!! Mycket mysigt & trevligt! Massor att prata om när man ses så sällan (jämfört me terminerna). På söndagen va det fotboll, det började med öl på arenapubben, match (3-1), följt av mer öl & liveband på dimond dogs. Gött o träffa alla änglar igen! :)

Dags för mig att hjälpa mamma (hon fråga om jag kunde vara moraliskt stöd, sen om jag ville ha en drink, det här kan inte sluta bra, haha)

PP

1 kommentar:

Anna sa...

Ragnar e så fin! O du med!!! :-) jag undrar lite vad du matar han med? hihi... PUSS PUSS