onsdag 8 april 2009

Det finaste!

Jag har fått ett sånt himla fint brev från Vietnam!! Mitt faderbarn sedan massa år är sååå himla gullig!! Hon ska bli läkare :) Nu har hon mycket att göra, för hon går i tionde klass. Så hon önska att hon hade mer tid att leka & att hon kunde gå på picknik med sina vänner. SÖÖÖÖT!! Sedan frågade hon mig om jag kunde skicka bilder till mig på ställen i Sverige, för hon skulle vilja resa runt. Det är så härligt att hon har dessa drömmar! Hon beskriver alltid sin tacksamhet till mig & min familj & hon önskar att jag kan komma & hälsa på henne! Det önskar jag med. När hennes brev kommer gråter jag en skvätt, först av lättnad, för att hon har det bra & att hennes familj är frisk, sen för att mina "problem" sätts i perspektiv. Det är en otroligt självuppfyllande & härlig känsla att finnas för andra! Jag är så glad att jag har den kontakten med henne!! När jag får inkomst ska jag ha fler fadderbarn!

Nu ska jag kolla runt efter presenter till henne!

PP

3 kommentarer:

Carolina sa...

Så glad man blir :) Glad påsk söt!

Anna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna sa...

Å det är alltid kul! :-)

Gissa vilken låt jag lyssnar på nu... You wanna f*****g with the best. Oh yes! Yepp yepp yepp! haha. Vilken resa? Skööööövde 2008! hihi...

puss